1. Informatii despre site
Magazinul online castelana.ro este denumirea comercială a site-ului administrat de compania Advanced Business Technologies S.R.L. cu sediul social situat în București, Bd. Decebal nr. 18, Bloc S4, Ap. 64, Sector 3 și punct de lucru în Str. Învingătorilor Nr. 29, Bloc Stella, Ap. 3.1, Sector 3, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului cu numărul J40/10294/2000, cod unic de înregistrare (CUI) RO 13513369.
2. Acceptarea condițiilor
Utilizarea site-ului castelana.ro, logarea cât și accesul la serviciile oferite reprezintă o acceptare din partea ta a termenilor și condițiilor de confidențialitate detaliate mai jos, cu toate consecințele care decurg din acceptarea acestora.
Utilizatorul va avea acces permanent la Termeni și condiții pentru utilizarea site-ului pentru a le putea consulta în orice moment.
În situația în care nu ești de acord cu aceste condiții, îți solicităm să nu utilizezi magazinul nostru online.
castelana.ro își rezervă dreptul de a actualiza și/sau revizui Termeni și condiții în orice moment fără o notificare prealabilă, tocmai de aceea, îți solicităm să urmărești în mod periodic eventualele modificări.
Prin acceptarea Termeni și condiții din prezenta pagină îți exprimi acordul pentru a primi comunicări sau oferte în scop comercial din partea Advanced Business Technologies SRL. Datele personale oferite vor fi procesate conform politicii noastre de Protecția datelor. Te poti dezabona oricând de la primirea acestor email-uri accesand linkul de dezabonare din partea inferioară a acestora sau marcând email-ul ca și spam sau trimițând un email către contact@castelana.ro cu subiectul dezabonare.
3. Drepturile de autor
Informațiile publicate pe castelana.ro aparțin site-ului, prin urmare, aceste informații nu pot fi publicate, transmise, copiate prin orice metodă fără acordul scris acordat în prealabil al reprezentantului legal al societații Advanced Business Technologies SRL care administrează acest magazin online. Nerespectarea acestor condiții se pedepsește conform legii în vigoare. Orice încălcare a drepturilor de autor poate fi sesizată pe adresa de email contact@castelana.ro.
4. Încheierea contractului
Odată cu înregistrarea unei comenzi pe magazinul online castelana.ro, cumpărătorul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizată de societatea Advanced Business Technologies SRL, respectiv prin telefon sau email.
Foarte important! Încheierea contractului are loc numai în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmării automate de primire a acestei comenzi. Emiterea automată a confirmării de primire a comenzii nu echivalează cu încheierea contractului între vânzător și cumpărător.
După plasarea comenzii, pentru motive justificate, vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda cumpărătorului, cu/fără o notificare prealabilă, iar acesta va primi înapoi toți banii încasați de societatea Advanced Business Technologies SRL, în termen de 7 zile. Totodată, ne rezervăm dreptul de a modifica cantitatea produselor din comandă, în funcție de disponibilitatea acestora în stoc.
Livrarea produselor se poate face într-un interval de 1 – 15 zile, din momentul în care s-au validat toate detaliile comenzii (date facturare, disponibilitate produse, adresă livrare, modalitate de plată, termen de plată), cu posibilitatea de a prelungii acest termen până la 30 zile, conform legii, din motive justificate: zile libere legale, perioada sărbătorilor de Paște, Crăciun dar și alte perioade, produse aduse cu precomandă, importuri, etc. Toate informațiile/modalitățile folosite pentru descrierea bunurilor în magazinul online nu reprezintă o obligație contractuală din partea vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare, livrare, stocuri, prețuri. Termenul de procesare a comenzii este de 5 zile lucrătoare.
În cazul coletelor refuzate la livrare, care au fost achitate cu cardul online sau ordin de plată, suma aferentă comenzii va fi restituită după ce produsul ajunge în posesia noastră dar nu mai târziu de 30 zile de la data livrării.
Produsele sunt disponibile în limita stocului.
În cazul comenzilor ridicate personal (doar comenzi achitate, plasate online, pentru care s-a primit codul de confirmare) din punctele de ridicare a comenzii, se aplică aceiași termeni și condiții ca în cazul comenzilor livrare prin curier. Vă rugăm să verificați produsele la livrare, iar în cazul în care acestea prezintă neconformități să sesizați imediat reprezentantul firmei și să refuzați comanda. Dupa părăsirea incintei, produsele se pot returna doar prin curier la adresa indicată pe site la sectiunea Retur.
Termenul de rambursare a sumelor achitate pentru comenzile refuzate/anulate este de până la 7 zile.
Pentru comenzile cu ridicare personală, termenul de rezervare al produselor la punctul de ridicare comenzi este de 7 zile.
Atenție! La puctul de ridicare comenzi nu se pot plasa comenzi și nu se testează/vizualizează produse.
Costul transportului este în sarcina clientului, iar în caz de retur taxa de transport achitată la livrare nu se restituie.
În unele cazuri (produs greu vandabil, produse aduse pe comandă specială, adrese cu kilometri exteriori, electrocasnice mari, etc.), se poate solicita plata unui avans de minim 20% din valoarea comenzii, plată care se va efectua prin transfer bancar.
5. Limitare răspundere castelana.ro
Magazinul online castelana.ro, împreună cu orice modul software utilizat în cadrul acestuia, sunt oferite spre utilizare așa cum sunt și atât cât sunt disponibile, fără nici un fel de garanții, exprese sau implicite, inclusiv, dar fără a se limita la, garanții implicite de comercializare, adaptarea la o anumită utilizare sau neîncalcarea termenilor.
Nu ne asumăm răspunderea pentru erori de funcționare, suspendarea sau întreruperea site-ului, parțial sau în totalitate.
6. Anulare comandă
castelana.ro nu își asumă responsabilitatea pentru greșelile de editare și afișare referitoare la prețurile, caracteristicile sau imaginile produselor.
În cazul în care o comandă nu poate fi onorată din cauza unor astfel de erori, castelana.ro își rezervă dreptul de a anula comanda respectivă cu/fără o notificare prealabilă.
Advanced Business Technologies SRL face toate eforturile în a furniza informații corecte despre prețul și caracteristicile produselor. Este posibil ca unele prețuri să fie eronate. În cazul înregistrării unei comenzi cu un preț derizoriu, Advanced Business Technologies SRL are dreptul să anuleze solicitarea de comandă a cumpărătorului conform Art. 17 din Ordonanța nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți una față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poata să pretindă celeilalte daune-interese, în următoarele situații, și nu numai:
- preturile afisate pe site-ul castelana.ro sunt rezultatul unei erori materiale;
- produsul/produsele comandat/e nu se mai află pe stoc;
- datele furnizate de către cumpărător, pe site sunt incomplete și/sau incorecte;
- tranzacția nu a fost acceptată de către banca emitentă a cardului cumpărătorului.
După anularea unei tranzacții prin card, banca emitentă va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.
7. Garanții
Toate produsele sunt însoțite de factură și/sau certificat de garanție (producător sau vânzător). Vă rugăm să păstrați aceste documente pentru întreaga perioadă a garanției.
Garanția este de două tipuri:
a. obligația legală a vânzătorului (garanție legală de conformitate)
și/sau
b. orice angajament asumat de vânzător sau producător (garanție comercială) față de cumpărător, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a prețului plătit de consumator, de reparare sau de înlocuire a produsului cumpărat, dacă acesta nu corespunde condițiilor enunțate în declarațiile referitoare la garanție sau în publicitatea aferentă.
Termenul de garanție legală de conformitate este de 2 ani și se calculează de la data livrării produsului, conform Legii 449/2003.
În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garanție este de 12 luni pentru produsele de folosință îndelungată și între 0-12 luni pentru celelalte.
Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.
8. Litigii
Eventualele litigii în legătură cu executarea contractului vor fi rezolvate între vânzător și cumpărător pe cale amiabilă. Dacă pe această cale acestea nu se pot rezolva, părţile se pot adresa instanței de judecată competente din raza teritorială a vânzătorului Advanced Business Technologies SRL.
9. Protectia datelor
Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicaţiilor electronice, magazinul online castelana.ro administrat de Advanced Business Technologies SRL, are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi. Scopul colectării datelor este utilizarea lor în vederea facturării produselor comandate precum și alte interese legitime.
Consultă aici politica noastră legată de Protectia Datelor.
Pentru exercitarea acestor drepturi, puteți contacta în orice moment responsabilul castelana.ro cu protecția datelor prin transmiterea solicitarii dvs la adresa de email contact@castelana.ro.
De asemenea, îți este recunoscut dreptul de a te adresa justiției.
10. Acest site utilizează cookie-uri
Acest site folosește cookie-uri. Prin acceptarea acestor Termeni și condiții vă exprimati acordul pentru folosirea cookie-urilor conform Regulamentului (UE) 2016/679.
Poți consulta aici Politica Cookie-uri.
11. Termene de livrare
Termenele de livrare afișate pe site sunt orientative și se aplică doar în cazul comenzilor confirmate, dacă nu s-a convenit alt termen împreună cu clientul. Uzual termenul de livrare durează de la o zi pănă la trei zile pentru București/Ilfov, și de la trei zile până la 5 zile pentru orice altă localitate din România. Aceste termene sunt gestionate de către firma de curierat.
Livrarea coletului se poate face, la alegere, atât la adresa specificată în comandă, de către un curier sau reprezentantul castelana.ro, sau la o cutie stradală easybox pe care o puteți alege din interfața disponibilă la momentul finalizării comenzii. Partenerul principal pentru serviciile de curierat este firma Sameday, dar livrările pot fi realizate și de alte firme de curierat.
Costul transportului este calculat automat și apare distinct în pagina de finalizare a comenzii, precum si pe factura fiscală.
12. Plăți
Plata pentru produsele și serviciile castelana.ro se poate face astfel:
- Plată cu cardul. Pentru aceasta folosim serviciile PlatiOnline, una dintre cele mai sigure platforme de acceptare și procesare a plăților cu cardul, administrată de firma românească C Solution SRL. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro), daca au cod CVV2/CVC2. Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în siguranta. Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastră. Pentru plata cu cardul, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele castelana.ro.
- Plată ramburs. Aceasta plată este disponibilă atât persoanelor fizice, pentru o sumă maximă de 10.000 Lei, cât și persoanelor juridice, pentru o sumă maximă de 5.000 Lei.
- Transfer bancar. În urma comenzii dvs., castelana.ro va emite o factura proforma pe care o trimite pe adresa email a cumpărătorului. Livrarea produsele se face după confirmarea plății proformei emise în contul specificat pe document.
13. Retur produse
Pentru a returna produse te rugăm să urmezi pașii de mai jos:
- Citește condițiile aflate mai jos în care se pot returna produsele
- Completează formularul de retur și așteptă să fii contactat de colegii noștri
- Daca ai primit confirmarea ca îndeplinești condițiile de retur te rugăm să trimiți produsele prin intermediul unei firme de curierat fără ramburs la adresa indicată de colegii nostri în raspuns.
- Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur (de forma RT XXXXX) iar apoi trimite-ne numarul de AWB si firma de curierat cu care ai trimis produsele aici. Coletele care nu au trecut pe AWB numarul cererii de retur, cele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!
- Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri
Condiții de retur
Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si constituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Costul transportului este in sarcina clientului, iar in caz de retur taxa de transport achitata la livrare nu se restituie. Avand in vedere prevederile legii 249/2015 actualizata, pentru indeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returneaza doar in ambalajul original.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;
Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii castelana.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. castelana.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care castelana.ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale. Pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare.
Exceptii:
Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
1. furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar; (EX. calculatoarele asamblate la cerere sau sisteme Diaxxa, Laptopuri, Desktopuri unde s-a intervenit la solicitarea cumparatorului asupra configuratiei acestora)
2. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
3. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator; (EX. produse de ingrijire personale, peroduse din categoria Copii si Bebelusi, casti intraauriculare, etc)
4. furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
5. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare; (Ex. jocuri, softuri, licente, extensii de garantii, filme, carti audio, carti interactive, etc.)
6. furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii; (Atentie! Cartile nu se mai pot returna dupa ce au fost citite!)
7. contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
8. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.(EX. Licente electronice, extensii de garantii)